2018年2月20日 星期二

20/2/18


20/2/18   TUE   WARM

今日要開工啦, 雖然第一日開工基本上係返去開一開機就等落鋪頭拜神等食飯, 但都係要一早起身架嘛, 點知鬧鐘響咗都唔知, 8點先知醒即刻快手叫哂佢地起身行人啦, 好在都算趕得切啫! 返到去食少少嘢就扮吓工先啦, 等人齊啲就派吓片, 影吓相咁就落鋪頭拜神, 跟住都係影吓相啦, 12點過富豪食午飯, 可能肚餓開頭啲點心真係好好食, 之後開始飽啦覺得食極都仲有, 都開始喺到hea, 問定老公咩時間過到嚟! 都算時間啱啱好, 佢嚟到我就落到樓, 陪佢地食咗嘢先再去街, 去咗黃埔玩食錢樂園, 佢地係玩得好開心GE! 跟住就過海子元去踢波, 其實就太早過去囉, 雖則話要搵路啫, 但都真係太早! 5點幾泊咗車喺條後巷就行去球場, 雖然球場隔離有個遊樂場, 但玩足兩個鐘其實都攰架, 我指係我, 所以捱到7點幾我真係要捉番仲仲去車等, 又大風咗又冇外套我真係會病! 點知返去睇到架車抄咗牌啦, 都話早啲返嚟睇住架車架啦! 等佢地踢完返過嚟換埋衫就去食嘢, 返得屋企都10點幾, 快手K.O.咗仲爺再捉子元幫手摺埋啲衫先瞓!

沒有留言:

張貼留言