2018年2月8日 星期四

8/2/18


8/2/18   THU   COLD

今日開始提早放農曆年假嘛, 我都想有得放! 朝早瞓7點幾, 鬧鐘響咗都冇起身, 好在聽到仲爺把聲, 唔算遲咗好多, 不過起身後好多嘢做, 要處理佢地再出門口已經差不多8點半, 都已經趕架啦, 我話子元去買麵包先佢又話去到婆婆到先買, 咁我就駁佢話其實你攞車佢買包唔影響架喎, 佢先冇聲出! 送咗子元去婆婆到, 我就買早餐返工, 仲爺去嫲嫲到! 中午前老細就返咗, 真係好唔想見到佢架, 但都要比嘢佢簽吓浦吓頭, 午飯時間都喺到阻住哂, 唯有喺番個位食飯睇劇囉! 下午都要搵啲嘢做吓, 夠鐘馬上收工去小童接番笨元, 條友又唔喺小童等我落咗樓下, 好在我都啱啱到啫! 一齊去買埋餸返屋企, 佢就自由活動啦, 我就煮飯囉! 7點幾8點食得, 之後就要禁食, 因為明早要抽血! 咁做好哂啲家務就可以沖涼啦! 仲仲冇食晚飯因為瞓咗, 子元就掛住睇平安谷, 不過佢都有啲用GE, 睇完叫佢落去管理處攞吓垃圾袋咁! 今晚好眼瞓, 都冇睇哂劇就瞓啦!

沒有留言:

張貼留言