2018年2月3日 星期六

3/2/18

3/2/18.  SAT.  COLD

今日短周, 子元要比賽, 老公處理我冇理咁多,瞓到9點多仲爺都係唔放過我要起身!先同佢沖好涼再整早餐食,跟住就要同佢做功課啦,最辛苦同佢做功課,佢要人喺隔離陪住佢做喎,點得呀, 我都有好多家務要做架嘛, 結果咁來來回回啲衫摺咗2個鐘先摺得完!12點幾老公返嚟,咁準備落樓啦, 但仲爺著對襪著半個鐘都未得,攞明玩嘢啦, 搞到我又要發顛先得真係好討厭!快車去海怡半島到仲爺學音樂,幾經辛苦找到間鋪啦,放下仲爺搞埋啲手續就得,去行吓AEON等夠鐘,原來呢間係識ge人有份開架,初頭以為喺佢仔女喺到學所以poster先見到佢地樣,原來有份做!學完仲爺好開心唔想走咁,但都要去食嘢啦, 好肚餓呀!食完去公園玩咗陣就回程, 返去瞓到咁上吓,6點幾出發去東九龍,約咗程家晚飯,轉到第3次場先食到,之前實在係泊唔到車,最終泊街食大牌檔,真係超好食呢再吹吓水咁,好似好耐冇同佢地食飯!食吓吹吓到8點幾9點才回家,搞掂佢地就沖涼啦,仲同班主任喺網上吹咗好耐水,講吓個人講吓笨爺講吓其他咁,講到點幾呢!其實一開始我只係想話調家長日個時間啫,咁又吹咗一大餐!

沒有留言:

張貼留言