2018年2月9日 星期五

9/2/18


9/2/18   FRI   COLD

今朝阿媽過嚟揍兩隻細, 奶奶下午先來接手! 我今朝要抽血, 阿媽早嚟到, 我可以坐老公車去醫院等抽血, 搞得嚟都9點多先走得, 返到長沙灣廣場食埋早餐先返公司, 廢事暈咗! 返到去都係等開會啦, 開完會又出現麻煩事啦, 因為啲果籃問題, 大咪又爭嘢嚟做, 咩都識人算啦放長雙眼睇吓咩叫花無百日紅GE道理! 對住呢個對人唔對事GE老細嚟講, 佢鍾意GE你買啲爛嘢返嚟都話好! 其實都冇話心唔心淡, 我都變咗old seafood架啦, 不求有功但求無過, 個個月有糧出就算! 午飯都係睇吓電視, 琴晚瞓咗冇睇哂! 下午老細都喺到阻頭阻勢, 佢下星期走足一個月! 捱到5點半走得, 老公嚟車我, 已經接咗仲仲, 去畫室接埋子元就可以過球場, 不過今日真係周圍都塞車, 過到去都過哂6點半! 仲爺瞓咗我喺車睇劇陪佢, 7點幾醒咗就帶咗佢去遊戲室玩, 但其實真係冇咩玩, 佢又要我陪住佢先肯玩喎, 好在8點要閂門, 咁子元都踢完, 咁就一齊去食團年飯, sir已經book咗酒樓, 都係比啲細路一齊團吓年咁啫, 食得嚟返屋企都10點多囉, 快手捉佢地沖涼瞓覺, settle哂都12點多, 打咗陣機都瞓!

沒有留言:

張貼留言