2018年2月7日 星期三

7/2/18


7/2/18   WED   COLD

今朝又要整午餐比笨元帶, 時間都有啲趕但佢肯快手就已經好好多! 落樓買埋包仲爺食就返學啦, 今日出去參觀, 直接喺迴旋處等, 佢地一痴埋就好嘈! 上咗車我就去食早餐, 跟住就要去佐敦照腎, 見法國醫院咁貴, 把心一橫book普通醫療中心嗰D, 馬上有得照有得攞! 照個過程都幾得意囉, 其實都唔知佢照咗啲咩, 真係唔識睇, 但之後睇番佢張紙話樣樣都正常, 咁到時見醫生再算啦! 然後就返工啦, 返到去不久就係咁收到不同group send出嚟話今日教育局宣部明天開始全部小學幼稚園停課, 初頭都以為假, 但之後新聞都出埋就知係真, 家長界真係引起一片混亂, 咁都真係架, 雖然話小朋友健康係緊要, 但好似我地咁放咗假佢地都要去不同地方, 都係要出街, 所以都係煩架啦! 下午都係做吓自己嘢, 放工去學校接笨元, 直接過Aeon等老公佢地嚟,帶咗卡比子元去打卡機, 我就可以行吓12蚊店, 都買到啲嘢GE! 老公佢地嚟到就去COCO, 跟住老公帶兩個睇玩具, 我同奶奶行超市入吓貨咁, 行到8點幾都走啦, 襯佢地沖好涼前又要執嘢咁, 仲要睇埋有咩功課要做等等, 我都10點幾先有得沖涼, 摺埋衫睇吓電視都12點幾啦!

沒有留言:

張貼留言