2018年2月18日 星期日

18/2/18

18/2/18.  SUN.   WARM

今日是五條king團拜,不過撞正子元海景嗰到有比賽又唔可以唔去,所以我同仲爺入屯門先,不過都唔係朝早入,9點幾起身老公揍子元出門口啦,我就煮早餐比仲爺食,然後接埋啲衫,等仲爺玩陣先我再換衫梳頭, 今日仲爺好乖又而自己執玩具喎!行出去撘巴士入去,我選擇唔轉車啦係要行遠啲啲啫,入到去佢地都喺到打緊機啫,仲爺就自己玩車車,其實都幾好架,我就主力食嘢先,之後都係睇住佢地玩,到4點幾Amanda個friend又帶埋3個小朋友嚟,真係夠哂熱鬧啦,如果子元都嚟埋先就真係唔敢想像!我地大人就玩咗幾轉七級豬,真係好耐冇玩過啲咁低B嘢,6點幾老公佢聽也終於嚟到,嗰家人又差不多走,所以之後玩都唔算太混亂,7點幾又食飯啦,最終都係食燒味飯,玩到8點幾軒媽佢地call到車都走啦, 我地就坐到9點多,幫手執吓嘢先囉!返到去仲爺醒咗就沖埋涼先瞓!

沒有留言:

張貼留言