2018年2月24日 星期六

24/2/18

24/2/18.  SAT.   WARM*

今日短周, 但笨元要學英文, 所以都係只可以瞓到8點多就要起身,揍咗佢去我地就去食早餐,阿媽send msg來話阿婆入咗院,咁見有時間就去睇吓佢,唉...阿媽都話去到呢個年紀呢個狀況,有時可能舒舒服服咁去就算!接番子元返去執埋嘢下午兩個學嘢,咁就入沙田啦,睇完阿婆都真係覺得好難搞,叫佢其實都冇理過我,阿媽話係缺血性中風,醫生話1/3個腦都已經function唔到,又用唔到藥,仲可以點!差不多時間就出番長沙灣,子元去踢波,我就捧仲仲去對面海學音樂,真係千里迢迢,揍到佢過去佢真係認得路架喎,好嘢!佢學嘢時我就去行吓嗰間好大的12蚊店,不過都係買咗1樣嘢啫!接番仲仲就去咗食KFC,飲飽食醉回程時就瞓,抱到我隻嘢咁,所以叫老公喺地鐵站口接我!返到去佢繼續瞓,我就自由吓,子元去咗游水,等佢游完就去食晚餐,食埋糖水返屋企,沖涼睇吓電視咁囉!

沒有留言:

張貼留言