2018年2月28日 星期三

28/2/18


28/2/18   WED   WARM

今朝請咗假睇子元話劇, 不過依然係要一早起身, 仲爺仲要未夠5點喺到叫救命, 初頭兩聲媽媽我都唔想應, 但第三句話我要疴屎你就會即刻醒哂, 其實佢都好叻仔出到嚟去, 只係急得滯條褲又有, 又上唔到廁所咁解啫, 結果我又要洗褲洗佢洗廁所, 同佢換番褲先可以再瞓, 都已經53, 好在今朝唔洗整飯, 一於瞓多10分鐘先起身! 揍哂佢地返學, 我同老公就去食早餐, 就喺嗰時同佢講番琴日件事, 佢意思都係騎牛搵馬囉, 咁都係架啦又冇本錢唔做! 食完早餐去醫院攞啲家檔比Barry, 唔知今日出唔出到院, 真係陰公, 踢波踢到跌斷手! 差不多時間就去學校啦, 原來11:30先開始, 睇就只係睇佢嗰幾分鐘表演, 不過條友仔又做得幾好, 啲戲好咗喎! 佢個灰太郎真係好可愛! 睇完我地都閃啦, 食埋午飯我就返工, 老公就返屋企整嘢, 得番半日好多嘢迫埋嚟做, 5:30老公嚟接我, 入青衣同嫲嫲切蛋糕, 然後再落青衣城食晚飯, 8點幾返去啦, 去攞車時喺停車場撞到Carlie, 約都難見! 揍哂全部人返屋企老公就去踢波, 我就要K.O.佢兩隻嘢啦, 老公都11點幾先返到嚟, 我睇完電視只係喺梳化瞓住等佢, 等佢沖完涼出嚟我就入房瞓!

沒有留言:

張貼留言