2022年6月10日 星期五

10/6/22

 10/6/22     FRI     WARM

終於到星期五, 照常咁返學返工啦, 睇住書咁等Bella嚟到, 不過第一堂佢又唔肯上, 我都交足戲, 引埋個老師出嚟, 大家都勸佢唔掂架, 我唔係冇盡力! 不過我問番佢原因係因為課室入面好多人佢唔識所以佢唔想入去喎! 第二堂Music又係代課, 大家鬥hea啦! 小息後要上英文囉, 真係勁唔想上, 唯有抱住見步行步的做法, 佢叫做咩我就人咩, 唔好有太多嘢講太多反應! 捱到有cover嚟可以閃人食個飯先, 下半堂可以去用電腦, 唔洗比人點嚟點去, 叫做好少少, 最搞笑係平時成日搞搞震嗰兩個學生, 唔知佢講笑定講真啦, 佢話我係佢最鍾意的TA喎, 可能因為我成日縱容佢地掛! 終於捱完呢堂, 仲可以早10分鐘閃出去, 睇咗陣書先去上history, 點知又係代課, 要佢地整咩鬼poster, 幾難捱到放學即閃去學校接仲仲, 買埋50P雪條就快手回來換衫去球場, 我就去買餸返嚟整好就去接德! 返到嚟德仔食完飯架啦, 有條鄰居物體攞開我啲膠箱話佢要泊呢到, 話我地咁做人地會唔鐘意, 咁佢架車惡過我個人可以點呢, 佢仲話泊住兩個位先, 你要泊時嚟knock門我郁番個位比你! 我冇得反抗, 但對面屋睇住佢咁做就覺得佢唔啱, 因為大家都知我要叉電嘛, 都會留個位比我, 仲話叫我打去council問吓可唔可以申請做叉電位! 好在最終佢地都走咗冇再泊, 咁我照放番啲膠箱出去, 對面屋仲比thumb up手勢我添! 

沒有留言:

張貼留言