2022年6月27日 星期一

27/6/22

 27/6/22.    MON.    COOL

今日都係照常個星期一要返工返學啦,湊咗仲仲返去,等咗一陣先見佢啲同學!跟住我就可以照常返學啦,因為喺屋企開唔到個時間表,所以返咗去先算,大概都估到我講邊個㗎啦,不過都要證實下咁,但周圍都見唔到同事,見到上司就梗係逃走啦,好在喺Reception見到一個同事,佢開咗時間表俾我睇,一如所料都係跟Bella,咁我咪同同事一齊喺Reception度等囉,原來佢都唔鍾意麻煩訊息呀,佢仲話之前有個老師就係因為麻煩上司所以辭咗職走咗,可想而知做得野嘅人通常都會走,唔做得野嘅人通常都會留喺度,因為佢哋去第二度就死火!我同佢講返上次麻煩上司又叫我去課室睇住啲學生又叫我要喺reception等Bella,跟住佢同我講你睇住啦下次佢又會叫返你返課室等㗎啦,日頭唔好講人,轉個頭佢就出現,真係叫我去課室等,我幾想同佢講當初係你叫我嚟reception等個喎!佢果然係白癡!最終我同個同事一齊去咗搵另一個負責老師,因為係麻煩老師叫我哋咁做㗎嘛,佢搵完個老師都係叫我哋返課室等,但係我冇聽佢講,因為我去Reception同佢哋講見到Bella通知我嘅時候佢哋話佢哋未必見到,所以你最好都係喺度等,咁老實我都寧願等,因為只係坐喺度就得啦!終於等到佢嚟上第二堂,不過佢都係一個課室度發夢,總之今日大致上佢都冇咩大問題,佢又安全放學我又安全放工,快快手手去學校接細佬,因為今日Mandy幫我湊㗎嘛!返到屋企休息吓,又要出去買餸同埋揍德德!順利餵完德德食飯又到我煮飯,等佢哋踢完波回來食飯沖涼瞓覺!

沒有留言:

張貼留言