2022年6月21日 星期二

21/6/22

 21/6/22     TUE.    WARM

今朝都係收唔到更表,咁咪返去再問囉,順手話埋比負責人知我收唔到,咁啱今日火車罷工有同事冇返,所以佢都更改中,咁我今日就變咗做大cover,全日跟3個唔同人,咁跟唔同人,就要唔同嘅時間表㗎啦,我去print都好正常姐,咁啱麻煩上司入嚟見到我,就話你一返到嚟學校就應該即刻去跟啲學生,我心諗我連我跟邊個都唔知呀咁我點跟呀,但個麻煩上司應該係冇腦嘅,因為佢講晒自己想講嘅嘢就算,佢哋呢啲人都唔識實際做嘢嘅時候係點行動,真係一講起佢就火滾!最終我攞咗時間表去到課室,都未開始上堂,因為老師都未去課室!頭兩堂係數學同埋History,數學堂我簡直係助教能手咁,係咁解釋比佢哋聽點做,其實我係year8嗰班咁耐都教緊呢一個題目,都唔明點解上到year9又係做呢啲,重點係佢哋都唔識!History堂冇咩幫到手,係跟一跟應該負責嗰個學生,因為佢反應都好慢,又唔知自己應該要點做!終於放小息,咪返去大房休息吓囉, 11:30去cover另一個同事嘅lunch break, 12點就去頂更令一個早走嘅同事!捱到1:15先至到我食飯,真係好肚餓!不過喺Staff Room同老師呀同事呀傾吓計咁都幾好!最好笑係聽日應該有早放,但係好似冇人通知過咁!食完飯諗住返去接返更啦,個體育館啲門全部鎖晒,我都唔知點入去!所以到兩點佢哋差不多房嘅時候先至開門,我先入得返去!最後嗰堂音樂堂,又係代課老師,但呢個代課老師又係冇帶腦返工,首先佢搞唔掂個Projector,又搞唔掂啲學生,佢唔好彩預正依班咁曳嘅,我已經嘗試幫佢控制場面,其實佢唔開住個projector,又唔係咩都唔可以做嘅,音樂堂聽聲咋嘛使鬼有樣咩!最終去隔籬房叫咗Mr Morgan過嚟幫手,咁咪講咗film Music嘅嘢囉,其實呢一科我已經上晒,完全知道講咩,不過個代課咁鍾意自己嚟我就決定咩都唔幫佢,放學直接走人,反正個學生都想走大家互相利用啫!接咗細佬返屋企休息一陣就要出去買餸同埋湊都得,老公返到嚟直接車晒佢哋兩個去踢波,又得返我同德德兩個你眼望我眼,佢今日食飯又要同政府同佢爭先至肯食,真係俾佢激死!等佢走咗我又要煮飯啦,今日分兩個時段用膳,所以食碟頭飯!

沒有留言:

張貼留言