2022年6月23日 星期四

23/6/22

 23/6/22.    THU.    RAIN SUN

今日真係唔多好,因為今日跟Bella囉,琴日佢都麻麻地架啦,見到今日個時間表加上佢個面口都知出事!佢差不多10點先返嚟,我幾想佢今日唔返!第一堂西班牙文一定唔上㗎啦,第二堂PE,佢冇帶衫加上兩班迫埋喺old. Gym,根本唔可能上!小息佢只係坐咗喺地下,又唔傾偈又唔睇書,我就知道嚟緊嘅時間都唔好過!果然上到班房門口,佢可能見到係代課老師,即刻坐咗喺課室門口唔肯入去,仲諗緊點算嘅時候,就有人嚟cover我嘅lunch,叫做逃過先啦!食完lunch返去,佢雖然返返入課室,但係只係坐咗喺度唔郁,叫做順利過完呢半個鐘!放飯是佢去到平時嘅地方,唔攞午餐出嚟食喎,之後佢喺度行圈,行吓行吓佢去咗AL1,結果就入咗去唔肯出返嚟,咁我就慘啦又要對住啲上司,又要處理佢!其實佢個要求就係佢想返屋企,不過都冇可能㗎喇,因為只有阿上司打電話比佢阿媽先會放行,但佢完全冇諗住打,可能佢覺得個學生話佢想返屋企姐,點解要俾佢返!跟住又係咁同佢講要佢離開呢個房,因為佢其實唔應該留喺度,之後仲叫咗我出去同我講吓,下次若果佢想入嚟就引到佢去第二度,唔好俾佢入嚟!我估到時若果佢唔入嚟喺出邊又發癲嘅話,佢又話點解我唔帶佢入嚟,不如叫佢試吓跟佢一個禮拜囉,佢就可能明白其實我對啲下屬係點做嘢,唔係佢哋啲上司咁望住佢講兩句走開咁就算!總之最後佢就喺間房度哦到3:15放學囉,總之今日就係好唔開心啦搵個人俾我殺啦最好!

沒有留言:

張貼留言