2022年6月11日 星期六

11/6/22

 11/6/22.    SAT.    HOT

今日瞓到八點幾九點先起身,仲仲要踢波,所以食完早餐就車佢過去練波,睇咗佢個幾鐘頭,好彩仲可以去買下咖啡睇吓手機,時間易過啲!返屋企等佢沖完涼,老公去買嘢食,食完就到子元去補習啦,送咗佢去補習,我嘅泊好車,就搭火車出去Central London,都幾經辛苦先至搭到出去,落咗車又要好似野外定向咁睇住地圖,先去咗睇電動滑板車,其實老公喺網上睇過晒資料,只係想再睇吓真身,等到時搬定左屋先至再決定買邊㗎啦!然後就去幫老公個朋友買名牌手袋,我咁大個人真係好似冇試過入去呢啲名店,老公攞住幅圖,問佢有冇呢個貨,有就買,所以個sales應該好開心,我哋呢啲客多幾個佢應該仲開心,唔使服侍咁滯!等嘅期間,仲會有飲品招呼,我哋要水就算啦,仲唔中就要咗可樂,人哋仲送咗支Lollipop俾佢,只Lollipop個樣仲要係牌子個logo,呢啲時候梗係影相打卡啦,有幾何再入返去名店買嘢!完成晒就去買珍珠奶茶,不過都行幾遠,同埋杯珍珠奶茶都唔係幾好飲,好普通!邊行邊飲去返搭Underground返去West Acton,差不多時間接返哥哥啦,然後返屋企休息吓,覺得肚餓發覺已經七點幾,所以快啲叫老公煮飯,食完飯都仲鍾意埋-足球同繩梯,佢沖咗涼我哋先至可以沖涼因為要整頭髮所以11點幾先至自由。

沒有留言:

張貼留言