2022年6月13日 星期一

13/6/22

 13/6/22     MON.    HOT

又要返工返學啦,不過老公今晚請咗假,佢要揍笨元去照x光,但我地都係如常咁返學,今日我跟另一個學生,唔係跟Bella,點知Bear今日無返喎,蝕咗添!不過跟呢個都好嘅,起碼方法可以幫到啲,同埋其實佢都冇乜嘢,反而佢隔離嗰邊就麻煩啲成日喺度搞屎棍!想完一堂放break我可以自由,不過都唔知可以去邊,其實都係無所事事!然後返去上Art,又係畫野,識畫嗰啲都好快手,唔識畫嗰啲叫佢哋畫幾條線;將畫分好都好似難度咁,真係有咁難咩!午飯覆咗一陣WhatsApp,原來Stella佢哋八月尾就會過嚟,所以問吓嘢,跟住都係點食飯邊睇機!捱多堂美術,上埋堂數學,基本上都可以準時閃人,快速去仲仲學校接埋佢,然後就返屋企,老公佢哋已經返咗嚟,佢話照X光真係照一陣就完,仲蝕咗兩個鐘頭停車場錢!可以係屋企Hea下,差不多五點先去接德仔,仲可以叫我老公車我哋過去,完全唔使行!跟住返嚟老公就湊細佬去踢波,整完隻腳會好返啦,喺屋企陪下佢,煮好飯唔係有得食埋,等佢老竇接埋佢,我又要煮飯,不過啲餸等老公返嚟先搞,所以差不多九點先開飯!

沒有留言:

張貼留言