2022年6月14日 星期二

14/6/22

 14/6/22     TUE.    HOT

今朝都算早湊左細佬返去,佢同我講佢可以自己睇住自己,我覺得呢句好好笑,我見有色嘅人差不多到就由得佢睇住自己然後就先!返到學校,知道今日唔係跟時間表上堂,其實已經好開心,跟邊個又好,做乜嘢都好,總之唔使上嗰兩堂英文我就好開心!去大房攞齊野,攞埋year 8個時間表,就去reception等Bella,佢見到我個樣都算啦開心,我就知今日應該好過!頭兩堂係hall玩分組遊戲,好在個主持人肯比Bella同佢朋友一組,咁呢兩個鐘都算過得愉快!放break之後就到我放lunch,所以都唔知佢哋做緊咩啊!午飯時睇埋本書最尾嗰幾part,跟住又返上去啦,跟住喺個好熱嘅班房,好在我有把風扇,先至捱到呢兩個鐘,幫學生2:45就放學,但我哋仲要吽多半個鐘, 3:15我先有得走!去接咗仲仲就即刻返屋企喇,可以休息到四點幾先至出去買餸再接德,今日德仔非常唔合作,總之就冇咩食到飯,有得佢囉啱同我嗰個都係佢唔關我事,佢再激我就中佢!佢兩個去咗踢波,因為今晚又要分兩場食,所以轉左蘿蔔牛腩!

沒有留言:

張貼留言