2022年6月22日 星期三

22/6/22

 22/6/22     WED     HOT

今日照常揍咗仲仲返學就返工啦, 都唔知今日要做啲咩架, 學生早放喎, 頭一個鐘佢地喺草地嗰邊做啲運動嘢, 重點係我都唔知佢地喺嗰到, 先上咗T12行餐死, 不過都喺上面執到Dasiy, 咪同佢一齊落番去囉! 咁就去草地嗰邊曬咗大半個鐘! 然後去上第2堂, 今日跟Aisha, 走唔甩要上英文, 但見到cover teacher, 我都開心埋! 因為唔洗上堂嘛, 有學生話想繼續睇上次套卡通, 咁Celia又冇交代要做咩, 又找到套卡通, 大家咩都唔洗做去睇卡通就最好, 我就同個同事吹吓水咁! 差不多落堂前5分鐘, Celia突然走入嚟, 又自己喺到講一輪, 又話叫佢地去做埋個英文writing, 又叫我地去攞個file, 個代課老師同學生想話佢知其實仲有5分鐘落堂, 佢就淨係叫人地收聲等佢講埋先, 好啦咁人地等你講埋先話你知其實落堂架啦, 你咪冇面囉自己低能咗, 佢就話咁大家當冇見過佢, 堅係醜怪囉! 跟住就去上Science啦, 我原來完全未跟過Aisha上Science, 好在都跟到吓同埋呢個Ms都幾好, 放完Break返課室時因為有個學生應該喺Japanese Garden跟親, 搞到要全部學生只限行外圍, 咁明明已經行到去S Block都要行個大圈! 捱埋堂Science同Maths就可以放飯, 因為今日學生早放, 我地仲要喺到留兩個鐘, 好在Celia已經走咗, 冇佢係到嘈住哂大家都可以好好食飯同做嘢, 我仲問埋關於學生暑假後我地training的事, 原來今日個個都問佢呢樣嘢, 梗係啦得番3星期咋喎, 人地都要安排架嘛! 完成之後出去幫大家手做吓嘢, 又係啲無謂filing, 其實佢地做嘢真係好冇程序, 我都冇咁好氣, 做到幾多咪做囉, 夠鐘就走, 返去屋企抖抖就要出去接仲仲, 今日結他要用zoom上, 咁我又行少啲, 只係去接德仔就得, 因為仲仲帶埋個水樽出去, 德仔見到又要飲唔比佢又喊, 我就由得佢喊, 喊就得到咪成日喊! 返嚟都係玩吓食吓, 有人幫手揍住我可以快啲煮飯, 食完睇埋電視, 因為有大結局做, 睇完老公要佢地去練的波, 子元梗係黑面啦, 但都要去, 我就可以好好沖完涼hea吓!

沒有留言:

張貼留言