2022年6月19日 星期日

19/6/22

 19/6/22.    SUN.    COOL

今日係父親節,老公話想去戲院睇侏羅紀,所以琴晚買好飛,今朝睇10:45嗰一場,以免唔識路同埋搵唔到,我哋9:45就出門口,泊好車上返商場,搵到戲院又話要去買嘢食,夠鐘就入場,今次選咗最後一行座位好似高咗少少,下次知道點買飛!原來呢度睇戲有好多廣告同片頭,都等咗一輪先開始,第一次冇任何字幕之下睇兩個幾鐘頭戲,原來我都可以明到八成,加上本身對套戲都有啲了解,所以大致上睇晒完全冇問題,都有啲驚喜!係得仲爺咩都唔明囉!散場嘅時候已經一點幾,喺商場行咗陣,用咗好多時間去搵返個停車場入口,因為嚟嘅時候商場仲未開,冇為意啲商舖喺邊度,幾經辛苦搵到入口可以攞返架車離開,跟住去咗Broadway搵嘢食,最終去咗意大利餐廳食,因為我唔想再食all day breakfast,食完就返屋企啦,我仲要做家務,細佬仲要做功課!八點幾先至食晚餐,老公喺馬莎買咗啲炒麵嘅材料,但係賣晒啲材料都係啱鬼佬多啲,要食炒麵我都係用返中國人材料好啲!聽日又要返工返學!加油!

沒有留言:

張貼留言