2022年6月8日 星期三

8/6/22

 8/6/22.     WED.    WARM

今朝如常起身,不過就冇咩聽收音機,因為要幫子元打電話去G P約睇佢隻腳,好在出門口之前已經預約到,如果唔係又要喺條街度搞就麻煩!最終約咗今日去睇,但因為個時間我揍唔到佢,所以要即刻通知老公請早少少放工車佢過去睇!揍咗細佬返學我就返工,返到去都係如常咁開工啦,我諗我有一段日子都只係跟Bella 㗎啦,不過熟習咗佢有時都冇咩所謂,只要唔係想麻煩老師果糖就得啦,咁麻煩老師真係好麻煩,呢頭叫你整理啲簿,嗰頭又叫返你返去睇住Bella,人哋好地地喺個位你就唔好搞佢啦,我覺得最應該係佢跟Bella一個星期,了解吓個學生係咩人先出聲!加埋同場有個講嘢一嚿嚿,又唔識聽英文嘅日本妹,真係令人狂爪!小息之後上Science,差不多大半堂都喺度整嗰張poster,咁個老師基本上都唔使做,因為同Letty一班,所以我又忍唔住好積極咁過去吹水,因為真係幾開心!期間放咗個飯,食飽飽繼續開工,佢哋午飯時我就搵個兩位坐好睇吓書,又同另一啲學生吹吓水,搵到個方法喺度自處,感覺上比之前開心咗!返去再繼續上science,但係我都忍唔住睇咗陣書,因為真係冇咩好做!捱埋堂數學可以放學啦,先返屋企放低架車攞定啲餸出嚟解凍,同子元講睇GP點樣做,跟住就去接返重重,湊佢去學音樂,幫佢攞返㗎單車返嚟,去超市買啲餸,行去接返佢,再去接德德,撞啱個時間好多人知,等咗足足三個字,所以返到嚟要快快手手煮埋個飯俾佢食,咁我就可以休息吓,老公煮埋飯就早啲食飯,不過而家差不多九點幾十點先天黑,真係好奇怪!

沒有留言:

張貼留言