2022年6月16日 星期四

16/6/22

 16/6/22.    THU.    VERY HOT

今日真係熱到痴晒線,所以著晒短袖同埋鬆身褲,湊完仲仲返學返到學校已經出晒汗,不過都要照常開工!我以為今日係跟Aisha,點知唔係喎,個時間表根本就冇send到比我,又話send咗,都唔明呢度啲人點做嘢,最終搵到個人forward返個email俾我,一睇根本就冇喎,我點會知發生咩事啫!終於知道今日係跟返Bella,但我一睇個時間表就知今日出事,西班牙文法文,再加上烹飪堂,佢全部都唔想上,真係強烈建議佢今日唔好返學唔好曬大家時間!不過居然做緊佢啦佢有佢行我有我坐喺烹飪堂試係麻煩啲,因為個老師唔會俾佢喺課室,第一堂都好啲去咗樓下坐住睇書,咁佢有佢睇我有冇睇!午飯之後佢走咗去AL1,重點係佢唔肯走,喺度瞓,好彩今日啲上司都唔喺度咁啲同事都會大家一齊試吓要求佢去第二度坐唔可以瞓覺,最終都叫做肯郁,喺返個房度將啲嘢分類,佢最鍾意就係做分類!Art堂佢都係去坐,完全唔畫嘢,好在Harriet嚟關心吓佢情況,另外就順手叫我可以去SIMS mark返低個情況,佢話可以幫我睇一陣等我去買廁所做嘢先返嚟,放工去公園接細佬,但佢又唔肯走,我又要去GP攞藥,好在Mandy話可以幫我睇住先,由得佢去公園玩,攞完藥先返嚟接佢!返到屋企就準備今晚去食日本放題,老公返到嚟都5:15 ,又要搵泊車位又要塞住車咁過去,差不多成個鐘先去到,不過有少少期望越大失望越大,佢啲嘢食又唔係唔好食,但係又唔係特別好食,所以都唔會特別推介!食完去買埋珍珠奶茶就回程啦,返到嚟已經九點幾大家都好攰早啲休息!

沒有留言:

張貼留言