2022年6月28日 星期二

28/6/22

 28/6/22     TUE     COOL

今朝仲仲出門口時發現單車軚漏氣, 但點都要頂住先架啦, 即刻同佢打咗氣先頂咗返學校, 放學先再去補啦! 返學後有啲疑惑, 因為寫咗話去foyer到collect但Bella都未返即係點, 行均全間學校都未見佢返, 就去門口等, 再check多次email時Bella突然出現, 嚇鬼死我, 不過可見佢今日係心情好! 原來今日應該係有特別活動, 咁我又唔知喎答佢唔到, 咁啱數學堂另一個LSA知道話埋我知, 重點唔係佢參加咩活動, 而係今日兩堂英文基本上唔洗上, 真係令人最興奮! 11:30放完飯返去唔見人, 就話佢地去咗打HPV針, 本來諗住行過去搵佢, 點知Harriat突然返來, Bella怒氣沖沖, 應該係佢唔想打針, 咁佢就走咗去操場坐咗一輪, 早知由佢坐耐啲, 連返去比條麻煩老師講多兩句的機會都冇! 佢又叫Bella午飯後嗰堂可以繼續寫文, 我話佢嗰班要玩Quidditch, 佢竟然問Bella你都唔想玩架啦, 我心諗你唔好搞事呀, 幾難得避開你嗰堂呀! lunch break尾段佢去咗library幫手, 我又可以坐吓, 夠鐘就去草地集合, 其實我唔在意佢玩成點, 佢唔玩最多咪去樹底睇書, 我又陪佢一齊睇就得, 幾好! 本來以為最尾嗰堂都完全唔洗上, 但去hall 頒完獎又要返去上堂, 好在只係Geog, 個miss都係打份工嗰隻, 大家準時收工! 先返屋企放低架單車再去公園揍仲仲去整單車, 咁又冇咗10磅, 回家後食啲嘢覆埋啲電郵又要出去揍德, 本來都冇咩, 但原來佢冇帶奶咀過來, 德德喊咗一輪, 不過我地都冇人理佢, 我只係負責煮好飯佢食就得, 對住我佢冇咩可以扭! 晚上分兩轉食飯所以又食頽飯!

沒有留言:

張貼留言