2022年6月24日 星期五

24/6/22

 24/6/22      FRI.   COOL 

今日都算係happy Friday,揍咗仲仲返學就返工啦,知道今日Bella返嘅機會都好低,喺reception等到10:30佢家長先打嚟,本來照平時咁就繼續跟佢地嘅時間表,但咁啱Ola今日冇返冇人跟Daisy,有個同事就叫跟Daisy就可以,咁我咪照做囉,反正就係輕鬆嘅一日,重點係唔使上麻煩老師嘅兩堂英文,就已經最開心!小息之後去上英文,可以食飯啦,不過今日又係例牌fish and chip,我真係唔多想食,都係要咗沙律同埋漢堡包就算!返到去接更又到佢哋lunch time,去咗大房隔離間房食,同佢哋傾吓計咁其實都幾好,不過之後麻煩老師嘅麻煩學生就轉咗過嚟呢邊食飯,佢哋真係好嘈,講嘢又大聲,又唔知佢哋講乜,總之就煩住晒!上多堂英文同埋History就放學啦,我從來唔知道Y8上英文堂係可以咁有系統,因為之前跟麻煩老師,啲學生發癲多個上堂,根本就唔知做乜!放學即閃返屋企,仲要去打籃球,我去超市買埋餸返屋企整好野,就去接德仔!今日佢又唔得閒食飯,鬧完佢又喺度喊,話知佢啦,嗰個係佢咋嘛又唔係我!之後喺梳化仲要喺度玩口水,搞到我成日都同佢抹咗啦手抹梳化,之後仲要消毒!佢走咗我又要開始煮晚飯啦,而家星期五通常都食肉醬意粉就算快靚正!食完之後細佬又話要食湯圓,咁就叫老公整埋芝麻湯圓,好滿足!

沒有留言:

張貼留言