2022年6月6日 星期一

6/6/22

 6/6/22     MON.    COLD

終於又要返工返學喇,回復正常一早起身,照常湊咗仲仲返學就返工,今日都係跟Bella,估唔到佢記得我放假前仲病緊,今日就問我好返未,真係有我心!頭兩堂R E都係照樣跟吓嘢,係第二堂測驗時我可以肆無忌憚咁睇書,睇書冇嘢捉到掛,以後都係帶本小說返去好啲,咩時候都可以睇吓,唔係我就嚟可以見到有冥想能力㗎啦!放飯時候另一個同事同我一齊喺2樓食飯傾吓計,都好嘅唔使成日獨家村咁!跟住返去照上堂,到佢哋午飯時我仲邊睇書邊睇住佢哋, Bella帶咗cupcake 返嚟,仲請我食咗一個!第二堂衰人去咗complota Room搵資料我,我同letty同埋Holly又肆無忌憚咁用廣東話講嘢,完全當其他人冇到,都幾好笑!上埋堂數學就放工啦,好在醒起今日係星期一,應該係我要接仲,咁就要打電話安排返,因為我同仲講咗今日係 Mandy接佢!快手去到學校接完佢就返屋企,休息吓四點幾又要出外買餸同接德德,老公揍晒佢哋兩個去踢波,我就同德仔單打獨鬥,好在今日佢都好乖,食飯就好快,之後就陪我一齊睇吓電視打下機等佢阿爸嚟,不過臨尾疴多篤屎我嘆!等佢走咗我又要開始煮飯食,佢哋返咗嚟沖涼老公就煮埋下半場,食完飯都九點多,都未沖得切涼,仲仲等唔切我講故事就瞓咗!

沒有留言:

張貼留言