2022年6月9日 星期四

9/6/22

 9/6/22      THU.    WARM

今朝都係照常咁返學,攞咗本書返去睇,諗住都睇唔得晒啦,點知我由9:00到Bella等到11點,先收到通知話佢唔返,其實本書已經一早睇晒,嚟緊可能要攞啲厚啲嘅先得!佢唔返都有唔返嚟好,因為唔使湊住佢其實就輕鬆好多,只係跟住佢嗰班出出入入咁就算啦!小息嘅時候我又可以去休息室坐下,幾舒服啊!午飯時候就可以食足45分鐘飯,幾耐未試過啊!上埋最尾嗰堂就可以準時收工,最好笑係,最尾嗰堂一齊個同事,佢話今日你唔使同Bella一齊輕鬆好多啦,佢試過跟Bella一日咁多,都覺得好辛苦,佢話都唔知我咁多日點捱,跟住我同佢講,其實跟住Bella問題唔大,反而係想Mrs Rice嘅堂先至煩,因為琴日佢都在場,佢話佢都唔知Miss Rice想做咩!放學去公園仲仲玩到四點多就返屋企喇,抖一陣又要去湊德德,返到嚟差不多都要即刻煮飯,不過今日佢係都要自己食,搞到周圍都係,但道高一尺魔高一丈,佢有佢自己食,我有我好快手餵!之後都係等老公煮好飯食飯,睇吓電視咁樣最舒服!

沒有留言:

張貼留言