2022年6月7日 星期二

7/6/22

 7/6/22     TUE     WARM

今朝冇睇天氣就換衫, 結果熱咗成日, 可惡! 朝早如揍咗仲仲返學就返工啦, 而家基本我係日日跟Bella架啦, 都冇咩太大壓力, 習慣咗佢個模式其實都係大同小異, 不過佢今日遲咗返到就知心情唔好, 去到課室撞正代課, 學生已經嘈, 佢又自動關機喎, 初頭連櫈都唔肯坐, 我就用我帶返嚟本中文書引佢先肯咋, 後來有另一個老師入嚟鬧咗一輪都差不多落堂, 咁數學堂都冇咩, 派卷啫, 點知有個平時都失失地控的, 突然間發顛衝咗出課室, 我堅係覺得琴日個同事講得啱, 佢真係喺到學Bella, 咁佢就可以有好多特權! 不過我唔理咁多啦, 揍好我嗰件就算, 跟住兩堂PE, 我叫做有半個鐘可以去咗食飯休息吓, 因為真係好熱呀, 係咁曬住太陽所以今日覺得好攰, 最後history叫做可以坐吓, 但個課室又熱, 佢地又上完PE焗哂喺個房到, 幾難頂! 終於放學啦, 去接咗仲仲就回家, 本來子元要揍仲爺去球場, 但因為老公又話佢唔洗OT, 可以回來車佢地, 咁就唔洗趕啦, 我到咁上吓先去揍德仔, 回來hea吓煮飯等等, 佢今日又秒食咗個飯, 然後齊齊吽啦等佢爸爸嚟接我又可以煮飯啦, 因為今日要分兩輪食飯所以又煮頽飯, 不過最終都係我要洗埋啲碗, 所以又係要好遲先沖涼, 仲仲又係瞓咗等唔唔切我講故事!

沒有留言:

張貼留言