2022年6月20日 星期一

20/6/22

 20/6/22     MON.    WARM

今日又要返工返學啦,不過老公就請咗假,因為Jeep要去換車頭玻璃,但由於放學趕唔切接番我哋,所以都係要自己踩單車!今日真係收唔到更表個email唯有返到去再問,冇驚喜之下都係跟返Bella,等到9:15就返到,真係少有!好在今日啲堂都算輕鬆,兩堂RE係悶啲,同埋諗起派卷嘅時候, Bella唔知係咪唔想面對自己嘅成績,所以話要出去行吓!小休時間,同同事吹吓水啦,跟住返去上Science,提早左右lunch break,仲收到個好消息,間屋嘅業主已經搵到樓,所以又可以進行下一步,希望mortgage嗰度快啲完成,我相信吸引力法則㗎,只要你去相信,件事就會成真!食完飯返去又係睇住Bella放飯啦,本來諗住睇吓書就算,有個同事過嚟吹水就一齊吹下啦!之後果堂Science都係咁做吓嘢,又同Letty佢哋傾吓計!最後捱埋堂數學就收工!馬上飛車返去接細佬,返到屋企時老公啱啱都返到,所以佢可以車我出去接德仔同埋買餸,跟住佢哋兩個去晒踢波,冇人同德德爭飯食,一叫佢問佢食飯佢就準備喊,所以我就用咗另一個方法,見到跳跳虎喺沙發,我就用跳跳虎引佢過去,扮餵飯俾條條虎食,結果跳跳一啖佢一啖咁就食晒喇!跟住齊齊喺梳化睇電視,佢又圈住左我,真係好搞笑,差不多七點佢爸爸先來接佢,咁我就煮晚飯啦!

沒有留言:

張貼留言