2013年10月10日 星期四

10/10/13


10/10/13   THU   WARM

今朝笨元都早起身架啦,可惜架小巴塞車, 搞到佢連隊尾都冇得排咁, 好失望! 同家長們吹水吹到9點先走, 好在返得去都唔太晏, 食埋早餐吹水做吓自己嘢啦, 不過今朝都好多公事, 搞到好晏都未有時間寫日記! 午飯後都係睇吓電視啦, 老細冇返嚟, 不過都係照樣咁做嘢啫! 抄吓嘢吹吓水咁又放工啦, 琴晚講咗奶奶揍笨元返美孚煮意粉食, 但突然又話去美心食, 但我又唔想再出去嘛, 最終我話我買嘢返嚟煮! 返到去奶奶先至講佢因為刨薑皮刨到唔知時間冇食到晏, 所以先至想早D喺美心食嘢就算, 咁又唔打比我時講埋, 最終佢買咗腸粉食咗就冇再食晚飯, 可能意粉佢又麻麻地! 笨元都唔係食得好多, 因為之前食咗一個包! 咁食完就睇埋愛回家先同佢溫書做功課, 然後陪佢玩陣就瞓覺, 幾有規律呀, 等佢瞓咗我就hea吓咁等老公返嚟啦, 佢買咗紫米露比我食, 食埋睇吓電影台, 但睇到十二點多已經好攰, 不過衫未洗好未乾得冇得瞓住, 要等老公幫我按腳嘛, 等到差不多1點先有得瞓, 但因為喺梳化我已瞓咗陣, 結果入到房反而瞓唔著, 吹水唔知吹咗幾耐先瞓著呢!

沒有留言:

張貼留言