2013年10月23日 星期三

23/10/13


23/10/13   WED   WARM

今朝都係如常咁返學啦, 落到巴士站先發現唔記得帶茶點袋, 都冇辦法啦, 叫佢返學校同老師講借餐具囉! 買埋早餐返工啦, 今日都係冇咩做架咋, 老細完全冇msg煩我啦, 不過冇咩做都真係悶悶的! 午飯後都係睇吓電視咁啦, skype吹水咁囉! 下午都係好悶呀, tea 後等收工, 返到去笨元掛住睇卡通, 到食飯時就眼瞓啦, 食咗少少都已經食唔落, 叫佢入房瞓陣佢真係瞓著咗, 瞓到八點都唔起身, 嫲嫲咪比錢叫我地撘的士返去囉, 因為佢知佢唔比我地只會等巴士, 於是老公抱住笨元落樓我地咪撘的士返去囉, 好在落車時笨元都肯自己行埋返屋企, 因為我話開盤比佢沖涼, 有得玩水梗鍾意架! 沖完涼有哂精神咁就做埋mels, 自動自覺嗰隻喎! 咁溫埋書就比佢玩15分鐘啦, 之後都好乖咁瞓覺! 我都攰啦, 新聞都冇睇就瞓啦!

沒有留言:

張貼留言