2013年10月21日 星期一

21/10/13


21/10/13   MON   WARM

又要返工返學啦, 笨元今朝係早起咗身呀, 我起身時佢已經換緊校服, 但之後都係慢, 所以都只係撘到8:10班車! 返到去吹咗陣水就閃啦, 買埋早餐返工啦, 上午都係做自己嘢, 午飯去買多個米粉, 因為只帶了湯嘛! 食完咪睇吓電視囉, 老細下午返咗, 但佢都好忙, 都冇咩理我亦好快閃咗, 明天佢就飛啦, 可以free3日咁大把! 下午做商會D, 做足一個下午, 食埋tea收工, 返到去笨元掛住睇電視囉, 我就好攰唔得閒理佢啦! 老師打過嚟話冇帶番英文書返去, 明天記得帶番, 又話個PPTpresent, 明天可以比番我, 我順手問埋佢子元present成點, 老師話同平時判若兩人, 見到佢好緊張, 縮埋一舊, 同好細聲喎, 覺得佢好得意, 聽到我好想笑囉! 食完飯即閃啦, 趕到巴士返去沖涼時, 叫咗佢好耐都未入嚟, 入到嚟問佢又十問九唔應, 激到我爆咗, 踩地下D水彈濕我, 激到我火起裝咗杯水淋落佢個頭, 跟住就走咗出廁所唔理佢, 叫老公執手尾, 搞到我仲要比老公鬧, 真係好火好火呀! 到佢沖完出嚟我就同佢講佢錯咩囉, 話以後一返屋企佢沖咗先呀, 冇得玩住嚟等沖呀! 搞掂就溫習啦, 今日佢學寫個「愛」字, 但寫得勁衰, 要逐筆教佢呀, 教教吓係佢學得唔耐煩囉, 心諗我教你都未唔耐煩啦, 真係五行欠丙呀! 之後又要佢默番上星期五的句子, 諗都唔諗就答唔識, 又比我丙囉! 叫佢試咗先啦唔識! 搞掂就執書包執校服洗茶點袋囉, 10點前都可以瞓到, 我地就hea到新聞後咪瞓囉!

沒有留言:

張貼留言