2013年10月28日 星期一

28/10/13


28/10/13   MON   WARM

今朝都算撘到早嗰班車架啦, 但因為等小巴等耐咗, 始終都係過咗8:30後先返到去! 吹咗陣水先撘巴士, 買埋早餐返公司食, 然後就主力做兩樣嘢, 一係寫番3日日記, 二係睇吓學校隻CD開唔開到, 咁開到就要將笨元D相放番落自己個hard disk, 整埋落手指攞番去比老公睇! 因為好多file, 真係搞咗一日先搞掂! 午飯要買飯呀, 因為得八達通咋, 只可以買大家樂囉D! 食完一陣老細就返, 嘈住哂! 好在佢都要去開會, 所以兩點幾都走啦, 咁咪又可以繼續做自己嘢, 食埋tea就放工啦, 因為知道彌敦道封咗路, 怕冇巴士撘, 都有諗過撘地鐵架, 但肯定勁迫, 所以最終都係去番撘巴士, 但等到6點都仲未有車, 不過我都係諗住等42架啦, 終於等到啦, 見已經6:10, 就問老公走得未, 可以撘埋同一架車呢, 返得去都已經7點囉! 睇埋笨元D功課, 就同佢輕描淡寫講番佢今日喺學校發生的事, 因為林老師打咗嚟同我講兩單case, 一係攞咗鎵樂仔舊刷膠刷爛咗, 問番佢佢又話係順手攞咗, 同埋自己嗰舊刷得唔乾淨, 咁我就話同佢換過啦! 第二件事係今日教時鐘, 老師叫子元幫手做小老師咁睇睇其他未做完的同學, 點知條友就用咗我方法, 見人地做錯或做得唔靚就刷哂人地ge, 老師都話明佢本意係好, 但只係用錯方法, 當老師知媽媽係會咁刷功課後, 都明佢係小朋友學咗啫! 咁我地大家都好明冇一個人一出世就識同人相處, 都係要學ge! 食完飯回家沖完涼睇功課溫埋書, 佢就要做埋張填色, 佢好鬼認真咁去做, 所以都唔搔擾佢囉, 畫好執哂嘢本來想叫佢瞓架啦, 但佢話未玩過, 就比佢玩五分鐘, 咪安安樂樂咁瞓囉, 我地睇埋電視就瞓啦!

沒有留言:

張貼留言