2013年10月1日 星期二

1/10/13

1/10/13   TUE   HOT
好一日假期, 今日勁節目豐富呀! 朝早九點幾真係要起身啦, 要去睇戲嘛! 執好嘢就出門口入青衣搵嫲嫲, 食埋早餐放低隻笨我地就去荃灣睇戲啦, 過到去啱啱好買埋飛入得場, 爛滾夫鬥爛滾妻”, 都好好笑但唔及低俗喜劇咁好笑! 睇完諗住嫲嫲已揍埋笨元出嚟荃灣會合, 點知笨元話唔出門口嫲嫲就唔出, 真係服咗佢! 於是改咗喺美孚會合, 我地撘西鐵返去攞嘢先, 見天氣咁好又有時間就決定去沙灘! 快手執D嘢就同嫲嫲會合, 撘巴士入去黃金海岸! 車程都唔算耐, 係行入去時辛苦D! 三點幾到達後找個地方安頓, set好我地張摺合枱倚, 入去換好泳衣出嚟時, 其實真係有少少尷尬, 但行多陣都冇咩啦, 大肚婆唔著得比堅尼喺沙灘咩! 快手影咗D, 大嗰個掛住去買嘢食, 細呢個掛住玩沙, 都唔願同我影相, 可惡呀, 不過都影得唔錯就放過佢地啦! 坐埋一邊睇笨元玩啦, 又影吓佢咁, 老公買咗杯麵同小食返嚟開餐, 有張枱同櫈真係一流, D人經過都望, 哈哈, 仲有人走嚟問喺邊到買! 玩咗個幾鐘, 影吓相, 執吓相出post! 玩到差不多5點就收拾, 叫笨元去海邊洗嘢就好笑囉, 又怕浪又怕D工具被浪衝咗出去, 想衝出去執又怕, 總之好笑啦! 沖好腳去換埋衫走得, CALL的士2分鐘就有車, 本來諗住返屋企放低嘢先同嫲嫲會合去長沙灣食嘢, 但嫲嫲又早咗到長沙灣, 咁我地咪不如直接出去囉! 去番上次程生介紹嗰間, 真係超正, 個辣子雞真係好好味, 又辣又要食嗰隻! 笨元食個生炒骨都食咗大半碗飯啦, 我地都好滿足! 撘的士回家馬上沖涼洗衫等, 執好返學D嘢比笨元玩一陣就瞓啦, 我地就睇自選電影台, 睇咗套救參96小時II, 又係好緊張呢! 睇完又係時候瞓覺啦, 今日感覺好好, 好滿足好開心!
<私人枱櫈太陽傘, 超正!>
<隻笨都玩得好開心!>
<好索的大肚沙灘照, 哈哈!> 
<任得佢玩佢都唔理我地!> 
<幾辛苦先叫佢抬起個頭影張相!> 
<兩父子合作中!> 
<成個掘地工人咁>.< .....>
<呢幅似狗仔!> 
<最自然的一張!> 
<真係好開心!> 

沒有留言:

張貼留言