2013年10月22日 星期二

22/10/13

22/10/13   TUE   WARM
今朝都係如常咁啦, 點都做唔到八點前出到門口, 所以都係只可以撘8:10班車, 返到去個時間應該唔洗排隊架嘛, 點知勁長龍喎, 莫非遲咗開門! 揍咗笨元入去後, 見到有個女同學埋去比咗封粉紅色的信笨元, 佢打開睇完又放番入書包, 真係好好奇係咩, 但都要今晚先知! 之後同咗Apple傾偈, 傾到9:15班車先至上到, 買埋早餐返去, 老細今日飛, 感覺FREE好多! 朝早都係做自己嘢同吹水啦, 午飯後打機睇電視啦! 跟住都唔係好想做嘢, 不過又真係幾悶囉, 點知四點多老細打嚟, 做埋D無謂嘢, 真係想聽少佢把聲一日都唔得! 放工去荃灣剪頭髮, 去到見笨元低著頭剪緊, 原來瞓住嚟剪, 服咗佢! Ann見到我大住肚都打個突, 跟住就係咁講生仔D, 所以都剪得慢咗, 我洗頭時最辛苦係起身嗰吓囉, 辛苦幫我洗頭嗰個仲要推我起身! 我未剪完老公就到, 3個剪好哂都七點幾, 到附件食晚餐, 求奇入咗一間食西餐因為笨元話唔想食米線, 咁又幾好食喎! 跟住我問笨元女同學比咗封咩佢, 叫佢攞出嚟, 笨元係話「我都唔知佢畫咩」, 我地大人一睇就似情信囉, 而家D女仔真係早熟, 五歲幾就有情信! 返到屋企沖完涼, 就叫笨元回番信囉, 當普通嘢咁回啫, 叫佢畫番幅畫比人, 寫番句thank you! 溫埋書都晏啦, 快手瞓覺啦! 我地都係睇埋新聞咪瞓囉!
<這就是子元收到的人生第一封情信!>

2 則留言:

  1. 好攪笑, 您應該POST埋子元的回信!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我叫佢寫番句thank you咋, 同埋問佢個女仔鍾意咩公仔, 佢話公主, 咁咪叫佢畫番個公主比人算囉!
      我都覺得好搞笑, 留番喺到等大個咗比佢睇番一定好得意!

      刪除