2013年10月27日 星期日

27/10/13


27/10/13   SUN   WARM

今日都算悠閒日, 改咗今朝學番畫班, 好在學10:40, 咁九點先起身都仲OK, 去麥當勞比笨元食咗早餐就帶佢去畫室, 我地先去茶餐廳食好味早餐! 然後周圍行囉, 老公成日覺得長沙灣好多嘢睇呢, 咁老實, 講買嘢方便同多又真係比美孚好ge! 結果買咗今晚煮咖哩D料啦, 總之買呀買咁啦, 去還埋兩本書, 都仲未夠鐘就又去麥當勞坐囉, 坐到夠鐘先去接笨元, 都係因為我行唔到咁耐啫! 接咗笨元就回家啦, 返到去真係好攰, 抖咗一輪先開始郁, 要笨元做好埋D功課, 跟住我就打掃啦, 老公走咗去瞓覺, 激死! 到我差不多抺好地佢都未係好捨得起身, 我同笨元就等佢煎pancake我地食嘛, 好肚餓啦! 食完佢又要準備吓今晚整咖哩牛腩D, 搞咗一輪先幫笨元砌路軌, 我就唔理咁多休息啦, 想話執吓蕃薯粒D衫都冇力! 七點多食飯, D牛腩又整得幾好味喎! 食完就捉笨元去做珠心算, 但做得好慢囉, 我洗好碗抺埋個廚房佢都只係做咗好少, 老公都火火地! 到我地兩個沖完涼佢都係未做完, 係要掌門人開場啦, 佢先怕真係冇得睇, 做得勁快, 係咪乞人憎! 最後襯廣告時間先沖涼呀執嘢呀咁, 十點多都可以上到床瞓! 我地就好忙咁睇電視, walking dead, 又十級重案! 到十二點幾先瞓, 勁攰!

沒有留言:

張貼留言