2013年10月24日 星期四

24/10/13


24/10/13   THU   WARM
今日都係幾hea的一天, 朝早揍笨元返學啦, 因為撘到早一班車, 可以排隊, 但佢一返到去D小朋友就係咁追嚟追去, 都唔知佢未出現時D小朋友係咪都係咁, 終於入得去要企好啦! 買埋早餐返公司hea, 之前開會D嘢都Prepare好架啦, 無聊吓等到12:30咪閃人, 約咗phoebelunch, 吹吓水咁又食咗好多嘢喎, 不過就唔知飽囉, 到行緊去地鐵站時就大穫啦, 嘔咗兩次呀, 本來都想忍住唔嘔, 不過真係忍唔到, 兩個膠袋都用哂, 冇個袋喺身總係冇咩安全感, 最終去咗票務處問佢有冇膠袋, 咁佢見我咁ge樣問我係咪想嘔, 我話我已經嘔咗兩個膠袋, 怕再喺車再嘔, 佢就比咗個嘔吐袋我啦, 好在啫, 咁安心D又冇再嘔啦喎! 跟住到入咗車箱啦, 我都冇諗住要搵住坐的, 只係企喺門之間那條柱扶穩, 咁去到太子企我隔離個師奶叫一叫我話有位坐, 我只係轉身同行咗1步啫, 4個位已經同時比人坐哂, 咁都冇咩所謂, 咪企番好囉! 咁較近的一位阿太見到就想讓座比我, 但佢又一箱行李喺面前, 於是佢要推開個行李企起身先可以讓比我, 點知企佢前面個中年男子, 阿太都未離開個位, 佢已經攝咗個身埋去, 咁我已經行緊埋去啦嘛, 企正喺佢後面, 我一開始都冇點樣ge, 只係講咗幾聲唔該, 但佢可能塞住耳仔聽嘢完全為意唔到我, 咁我唯有大聲D講「唔好意思, 個位讓比我架!」佢先望一望, 見我咁ge身世, 佢冇得唔讓啦, 但可能覺得瘀呀, 跌落地嗱番渣沙, 回咗句「睇你唔到嘛, 唔洗咁大聲ge, 咁我都冇埋佢, 反正理虧的又唔係我! 過得去會剛2:30, 高估咗自己的速度囉! 今日冇我老細係到, 果然開得勁快就開完個會, 3:30已走得架啦, 又決議好哂D, 咁先係做嘢架嘛, 成日講到去咗大西洋, 點做! 大把時間慢慢返去揍笨元, 已經過哂4:30先到學校, 但排隊排到勁長龍, 我諗起碼等咗15分鐘先接到佢, 好在敏瑩剛miss咗架41A, 咁佢兩個就可以喺巴士站又玩一輪, 喺巴士又吹一輪水! 但最搞笑係公公漏咗個珠心算袋喺巴士站, 搞到程太打比我問, 最終公公要返去巴士站搵番, 好在真係搵到咋! 回家後沖涼煮晚餐啦, 都係簡單地睇吓雪櫃仲有咩就煮埋咋, 晚餐後我先要求笨元溫習, 咁溫書都OK, 但到做珠心算時就唔like, 又發脾氣又做得慢咁, 我覺得自己都算控制到架啦, 最終佢都做好哂要求嗰三行, 咁執好書句同校服咪比佢玩10分鐘就瞓囉, 都攰啦! 我冇咩做, 等緊我個紫米露返嚟, 因為有D! Barry打嚟吹咗輪水啦, 佢都係想找老公問嘢啫! 咁食完就睇吓電視先瞓囉!

沒有留言:

張貼留言