2013年10月20日 星期日

20/10/13


20/10/13   SUN   WARM

今日係hea過的一天, 笨元都瞓到八點幾先起身, 佢為咗下午可以全日玩, 真係一起身就做哂D珠心算, 真係服咗佢! 我地勁衰咁瞓到11點呢, 咁笨元又冇叫我地梗係唔起住啦, 等老公煮早餐時我就同笨元做埋功課D手尾, 食食吓早餐時聽到有人開門喎, 原來喺嫲嫲喎, 佢電話冇電上嚟叉電喎! 咁我地食完早餐就要出去圖書館同超市, 嫲嫲要出去馬會幫大包買馬喎! 先去還書再諗住去睇風扇的但都唔啱喎, 咁去埋超市借埋書行返屋企, 勁攰呀! 先開好咗套變型金鋼, 等老公打掃我咪hea 吓先囉, 陪笨元睇戲, 但佢勁問嘢好煩囉, 對佢嚟講劇情太快睇唔明! 睇完都五點啦, 老公都要幫佢砌大路軌, 我就摺衫, 之後老公就預備今晚火鍋的料, 喺惠康見有個叫火鍋配料的pack, 全部是蔬菜類, 只係$28勁抵! 咁今晚就烚吓烚吓啦, 食埋上次喺九龍灣買嗰隻烏冬, 笨元幾識食呀, 呢隻靚嘢佢就係咁食! 之後快快手沖好涼就可以睇掌門人, 仲有幫笨元執清楚返學D嘢啦! 睇完掌門人剛剛好睇walking dead, 終於有新一輯, 又係好令人緊張呢! 之後又啱啱好可以睇十級重案, 結果睇到點半先至瞓!

沒有留言:

張貼留言