2013年10月3日 星期四

3/10/13


3/10/13   THU   HOT

今日返半日啫, 因為下午檢查, 梗係放足半日啦, 唔好蝕比佢嘛! 朝早拖咗隻笨起身返學, 近來都唔願起身, 朝朝都要我叫, 好在之後做嘢都未算太慢! 返到去排到隊尾, 我就買早餐返工啦, 做好自己嘢就做埋廠D抄寫嘢囉, 叫做中午放工時做好嗰部份可以閃人! 返到去先整嘢食, 食飽就睇住電視摺埋D衫咁, 執得嘢嚟都三點幾要出門口啦! 勁好彩地一落到去就有車有位, 上到去喺lift口已撞到老公, 咁就可以一齊上去, 登記好就量血壓, 例高架啦, 坐咗10分鐘再量都係高, 再坐5分鐘今次低番D, 交咗先又過骨喎, 跟住就等啦, 等咗約一個鐘先到我, 例牌等就1個鐘, 見就5分鐘! 都係聽心跳摸肚, 冇咩特別就約下次個期, 今次叫佢約早D都係3:15, 希望趕得切揍笨元放學啦! 搞掂就撘番車落葵芳, 買咗D嘢食, 老公就返公司, 我就返青衣囉, 笨元照樣睇電視睇到入哂神, 我就食完嘢飲埋湯睇吓功課, 都幾多樣喎, 食飯時唔願食啦, 因之前又湯料又魚蛋燒賣, 咁咪放佢一碼囉! 差不多時間就閃啦, 返到去沖好涼要做埋Mels, 都九點幾囉咪要佢瞓囉, 擺明已經攰啦! 我地就hea11點幾瞓啦!

沒有留言:

張貼留言