2013年10月19日 星期六

19/10/13


19/10/13  SAT   WARM

今日變咗睇波日, 下午睇完笨元又到晚上睇老公, 真係有D悶架! 朝早如常返工啦, 放工原來笨元做珠心算做得慢, 所以遲咗出門口, 又唔打比我喎, 我打極比佢又冇人聽, 急死我啦! 咁最終我落咗樓同佢地會合啦, 點知笨元又話急VV走咗上去! 終於搞掂去食KFC就趕巴士入大埔踢波啦, 今次我喺車瞓唔著呀, 笨元落車都唔願行, 抱到DADDY手軟! 今日見佢真係進步咗, 不過佢有個習慣好得意, 分組時佢喺要排最尾, 叫坐低聽嘢時佢又要坐到最後, 真係要問吓佢點解先! 踢完攰到要DADDY揹過去沖涼, 好搞笑! 最後撘巴士入青衣, 又到老公踢啦, 先喺大快活食晚飯, 不過真係唔多掂, 又細份又唔係咁好食! 跟住過球場啦, 好在老公話佢踢半場, 咁等佢地開咗波我地咪上看台坐囉, 差不多完場先落番去, 佢有個隊友比人踢親要call白車呀, 但白車話若你要去私家不如自己坐的士, 你又未至於行唔到, 白車車去都得但大家都要寫報告, 真係咁都得ge! 我地冇理就走啦, 返到屋企都9點囉, 沖涼比佢玩陣就瞓啦, 我都真係好攰啦!

沒有留言:

張貼留言