2013年10月2日 星期三

2/10/13

2/10/13   WED   HOT
琴晚真係好好瞓, 因為真係太攰啦! 朝早笨元唔肯起身, 拖佢起身咁滯, 加上等小巴等咗好耐, 所以好遲先返到去呢, 諗住佢地趕住要出去參觀嘛, 點知又唔係喎! 買埋早餐返公司, 做自己嘢啦, 上網寫日記吹水等等又一朝! 午飯後就要做抄寫工作啦, 抄到差不多放工就食埋個TEA休息吓啦, 返到去飲埋碗湯已經飽, 唔多食得落飯, 笨元仲快過我食哂, 比佢玩咗陣, 7:15就閃啦, 因為老公去咗踢波嘛! 上到巴士站冇42, 唯有出去撘啦, 好搞笑地笨元坐坐吓打瞌睡喎, 幾想影低佢呀但又拍唔切, 落車前拍醒佢, 拖佢去撘小巴又再瞓, 落車又再拖佢返屋企, 一入屋就走去櫈坐咗喺到瞓, 忍唔住影低佢! 見佢攰比佢瞓陣先, 我要check番條數點解少咗幾百蚊, 原來扣咗笨元份意外保年費, 嚇得我呀! 執好嘢叫醒笨元去沖涼, 沖完應該醒哂啦, 同佢抺完身就自己入房著衫啦, 到我沖完聽到佢喺房完全冇聲, 仲以為佢瞓咗添, 原來佢搵咗本填色貼紙簿出嚟畫, 真係估佢唔到! 等我搞掂哂就溫習咗先, 然後執埋書包校服比佢玩番15分鐘就瞓覺啦! 我就hea吓等老公返嚟啦, 點知肚餓喎, 咪叫佢煮咗個麵囉, 滿足哂先去瞓啦!
<入到屋第一時間坐喺到瞓!>

沒有留言:

張貼留言