2013年10月15日 星期二

15/10/13


15/10/13   TUE   HOT

又要開始返工啦, 嚟緊都冇假期, 要到放產假呢! 朝早揍咗笨元返學就買早餐返工啦, 食完做吓自己嘢, hea到咁上吓開始做埋D抄寫工作, 雖然已是尾聲, 但估唔到都要抄咁耐, 午飯後抄到放工先搞掂呢, 老細冇返, 係返嚟接大老闆娘時比嘢佢簽啦! 放工返到去笨元掛住睇電視都唔理我, 我咪睇吓功課先囉, 老公返嚟之後話我知, 佢接放學時老師同佢講話笨元喺學校打人, 盤問咗好耐先叫做講到少少, 事源英文堂老師叫收拾D蛋喎, 咁佢想攞詠彤嗰隻睇, 人地又唔比佢睇佢就搶, 唔夠搶就打人! 話佢佢就係到打瞌睡咁, 食飯又食得勁慢, 又扭個頭去睇電視, 我就坐正喺佢面前望實佢食, 對住我呢個咁強硬的媽媽, 佢冇得逃避架啦, 話之你太上老君喺到都冇用! 講番打人單嘢時, 嫲嫲就係到幫口, 好在老公唔係愚孝, 會出口話番佢阿媽啫, 唔係要我出聲都唔知點! 終於食完飯休息一陣就走啦, 今日都攰啦冇咩力理佢地住! 返去沖完涼好少少, 睇好功課溫埋書, 執好嘢佢就知道只可以玩一陣, 算佢識趣冇扭就瞓啦! 我地都係睇吓電視, 睇埋新聞就瞓啦!

沒有留言:

張貼留言