2013年10月6日 星期日

6/10/13


6/10/13   SUN   HOT

今日都係休息吓, 瞓到十點幾十一點, 笨元都冇好早入嚟嘈, 起身後叫老公煮嘢食啦, 然後就去圖書館借書, 唔洗去超市入貨就直接回家啦, 比笨元玩多陣我抖一抖就打掃啦, 叫佢兩個做不如自己做, 仲快仲乾淨! 之後睇埋電視都三點幾, 去美心食tea亦都出埋街啦, 跟老公去樂富, 比子元活動吓, 佢開波之前我地就回家! 過到去玩遊樂場, 真係放哂佢D電呢, 跟住去超市本來想買三文魚煮意粉, D三文魚又唔靚, 於是冇買到囉! 咁就去球場又放吓笨元電, 開波我地就回家啦, 笨元真係放哂D, 撘地鐵時係咁想瞓, 有一轉有位坐吓轉車後就冇得坐架啦, 扶住笨元企住瞓囉! 最終都唔返去煮嘢食啦, 問佢食麥當當好唔好, 佢話淨係食Corn同奶, 咁咪叫一個兒童餐share食囉, 嗰吓又未係好餓! 返到去就唔瞓啦, 沖完涼玩吓, 佢話要睇埋掌門人先瞓, 我到九點餓餓地就叫老公買D嘢返嚟食, 笨元又食埋一份! 食完又要等Daddy哄佢瞓, 所以十點多先瞓囉! 本來我都幾攰架, 但又要老公按腳, 所以等埋佢睇完波都12點幾呢, 勁攰呀!

沒有留言:

張貼留言