2013年10月5日 星期六

5/10/13


5/10/13   SAT   HOT

今日又忙碌又攰呀! 朝早如常返工, 佢兩父子仲早出門口, 因為改咗去第二間畫室學畫, 重點係同埋敏瑩一齊學, 一齊喺麥當勞食埋早餐就去學, 子元學完仲問下星期係咪都喺到學呀, 知道係不知幾開心! 跟住12點就過咗嚟, 但唔可以比佢係到坐咁耐架嘛, 於是放低D家當就落番去等, 我放工去KFC搵佢地, 原來老公同佢喺KFC食完嘢再畫住畫等我! 咁等我食埋嘢就出發去尖咀, 喺車齊齊大覺瞓, 塞車嘛! 去到尖咀差不多3, 軒媽都差不多到, 咁等埋就一齊去行反斗城啦, 要兩個一齊睇玩具其實都幾難, 喺嗰到玩咗好耐, 小朋友就開心啦, 大人就悶囉! 企到腳軟架啦, 終於可以去大家樂嗰邊hea, 找到位食住嘢休息吓, 其實陣間都食自助餐, 就唔應該食tea, 但要找地方坐吓都唯有係咁! Hea到差不多6Amanda打嚟話佢到附近啦, 咁我地咪行過去酒店囉, 已經開始食得, 但笨元一嚟就唔合作, 安排佢坐位又唔聽, 比我捉咗埋一邊鬧, 喊哂口咁架但對我冇用架, 唔講清楚係唔會放行! 開始食嘢啦, D生蠔細隻到呢, 好在今次我主力唔係食呢D, 都係食咗兩隻咁大把! 其實嘢食就真係一般, 主要都係聚吓啫, 過兩個月我生, 出年又到Amanda, 真係可能要暑假先可以再出嚟玩, 最多都係去吓對方屋企! 吹吓水咁又兩個幾鐘, 坐到夠鐘9點多先至走, 返得去都差不多10點啦, 沖完涼都捉笨元瞓, 老公十一點幾都話眼瞓, 可能因為今朝要早起掛, 平時星期六可以瞓到好晏架嘛, 我又唔攰喎, 於是睇電視睇到十二點幾先瞓呢!
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言