2014年8月13日 星期三

13/8/14


13/8/14   WED   RAIN

今日係好忙的一日, 好多會開, 總監返嚟一日就開哂所有會, 真係佢唔攰我都攰, 朝早快手食咗個早餐就做吓自己嘢, 因為10點幾11點就要開會, 開到差不多12點多, 又要出去開, 但我主力都係食GE, 不過佢地真係叫得太過份, 洗唔洗多到咁, 雖然都食到九成, 但係飽到上心口! 2點多又要閃了, 因為佢地約咗人interview, 我叫做可以free D, 因為呢樣就唔關我事, 不過我都要prepare吓陣間同雜誌開會D, 4點幾去樓下茶記係咁二傾埋, 終於收得工啦! 返到去沖好涼先理兩隻豬仔, 不久又開飯啦, 邊餵柏仲食少少飯, 因為湯有紅蘿蔔, 撈飯餵佢都食咗一匙啦! 之後開始執嘢, 執埋笨元D衫去新衣櫃, 老公就主力揍住柏仲, 執到9點多都執哂啦, 柏仲頂唔住要食奶啦, 咪餵咗佢先囉, 食到尾已瞓咗, 放入床搞掂, 子元9點幾都瞓啦, 我地又自由啦, Barry又攞咗好多龍眼上嚟, 今次真係好多, 雖然好大核不過就好甜! 邊睇主君邊食都OK, 之後睇埋隋唐先瞓, 夠哂攰!

沒有留言:

張貼留言