2014年8月17日 星期日

17/8/14

17/8/14   SUN   HOT
今日係冇出過街的星期日, 都冇地方去! 朝早7點幾就比柏仲嘈醒, 唯有起身, 8點幾就出門口去食早餐, 早到我自己都唔信, 食完後本來諗住買窗花材料返去裝, 但一千零一間冇人負責切, 所以冇得買! 唯有整咗窗簾先囉, 噯咗柏仲瞓我地就去整, 期間又教吓笨元睇小一D, 睇吓佢D普通話程度去到邊, 都有8成識可以啦! 終於完成咗個窗簾, 因為冇窗簾真係好曬! 柏仲醒咗就餵埋奶又餵咗3匙飯仔, 叫做食哂啦! 2點左右我就去買午飯, 一邊食一邊睇Running men, 之後柏仲一路都唔肯瞓, 5點多先再瞓, 我就襯機執埋D膠箱, 全部嘢差不多歸位, 等笨元瞓醒仲執埋柏仲未啱著D衫入衣櫃, 佢到出年冬天都唔洗買衫呀! 今晚老公煮拉麵, 笨元就食意粉因為得2份拉麵! 全部都好好食呢! 晚餐後老公整埋支夜晚感應燈, 咁笨元落床時就會著燈, 仲係星星款呢! 柏仲就周屋爬, 找到嘢扶住就企起身, 真係要勤力D抺地先得! 9點半柏仲突然扭瞓, 梗係開埋奶比佢啦, 我同老公一人負責一個, 10點前K.O.哂佢地, 可以打吓機咁啦, 12點幾先瞓!
<叻過哥哥肯玩秋千!>
 <叫你坐馬仔唔係企馬仔呀!>

沒有留言:

張貼留言