2014年8月8日 星期五

8/8/14

8/8/14   FRI   HOT
今日都係如常咁等嫲嫲嚟, 我地就出門口返工啦, 買埋早餐返到去, 都係做吓自己嘢咁啦, 午飯時老公喺屋企睇住張床點整, 最終cut咗頂住開關個位, 又執漏番D, 張床大致上已經用得番架啦, 明天可以執嘢入去! 下午都係hea, prepare吓要去IKEA買嘢個list! 放工去萬寧入貨啦, 真係做哂功課先嚟買架, 洗頭水有嘢送嘛, 又用萬寧分嚟換嘢, 最終買咗4百蚊, 不過就只係買咗兩set洗頭護髮, 兩隻牙刷, set女人嘢, 但送就送咗兩set$12現金卷, 一支洗潔精, pack綠茶, 一公斤珍珠米, 再換咗一pack辛辣麵! 仲要去買奶粉喎, 我都唔知自己點抬番屋企! 返到去奶奶話笨元有D, 比咗退燒藥佢食, 我探一探只是界線位, 跟住笨元話肚痛, 可能瞓得耐地下吸得地氣多冷一冷親掛, 都係叫佢休息吓咋, 我就不停咁執嘢啦, 老公就係到打機, 有時真係好頂唔順佢, 打少陣係咪唔得, 仲仲喺個學行車跟住我出出入入, 我就係咁執屋, 叫佢幫手就只係幫一幫, 真係火起! 7點幾要預備去小童群益會啦, 我地D飯腳返咗嚟, 出去會合後食飯啦, 柏仲唔多合作, 其實應該係攰架啦但又唔願瞓, 食咗一匙就唔食啦, 夠鐘返上去接佢地, 又要係到夾番嚟緊呢個月的活動呀等等, 搞到9:45先走, 返去前又去買吓嘢咁, 結果返到屋企已經10:15, 都沖唔切涼睇主君, 搞掂佢兩個已10:35, 照開咗電視, 但原來今晚冇主君做, 真係好彩! 於是快手沖埋涼就餵柏仲, 佢極速瞓咗, 子元轉個頭都瞓啦, 今晚佢上嚟同我瞓呀, 得逞啦佢, 老公打地鋪囉!
<好開心!>

沒有留言:

張貼留言