2014年8月31日 星期日

31/8/14


31/8/14   SUN   HOT

今朝老公又去踢波, 係踢波先識自己早起身, 得呢樣令佢有動力! 咁柏仲都醒咗, 同佢hea7點幾就起身啦, 搞掂D嘢本來諗住煮早餐架, 但冇咩餸又冇唔辣丁麵, 咁就不如出去食麥記, 順手買埋今個星期餸! 但就要寫好張list, 先食麥記再去惠康買餸, 以後要預番一筆錢係晚飯, 都要諗諗點慳先得! 買埋行返屋企算啦, 一車仔都係嘢, 行行吓柏仲瞓咗喎, 好在返到去佢都可以繼續瞓, 咁我有少少時間整吓餸, 但柏仲11點幾醒咗老公又未返柏仲又唔肯自己玩, 於是唯有揹住佢嚟整餸囉, 真係變咗古時咁呀! 12點多老公終於返, 我都差不多整起哂D, 就餵柏仲食咗奶先, 再整熱D粥餵埋佢, 食飽就可以瞓啦, 我就落去買午餐, 返到嚟睇running man, 但笨元係咁問嘢係咁講嘢, 都仲未明大家一齊睇, 鬼知之後點咩! 4點多柏仲醒咗, 笨元入去抱咗佢出嚟, 真係比佢嚇親呢! 本來今日有得去敏瑩到游水, 但佢地原來早已買飛睇公主音樂劇, 咁我地又冇咩地方好去, 唯有喺屋企hea, 5點多餵完柏仲我頂唔住入咗房瞓, 太攰了, 瞓到7點多起身有晚餐飯, 老公煮咗拉麵呢! 食完洗白白啦, 子元9點半要瞓, 柏仲都係咁上吓時間K.O., 我地就睇吓港姐咁囉, 11點幾12點要瞓啦, 明天6點半要起身!

沒有留言:

張貼留言