2014年8月29日 星期五

29/8/14


29/8/14   FRI   HOT

今日都係小一適應日, 子元一早自己換好校服食咗早餐但真係太早囉, 730已搞掂, 之後就無聊周屋走, 要係咁喝停佢呢! 嫲嫲早過嚟, 我地可以早出門口, 9點未夠就返到學校啦, 我仲可以慢慢買個早餐先返公司! 然後都係做吓自己嘢啦, 又上網吹吓水咁囉! 午飯後打機睇吓電視咁囉, 下午大老闆娘又返咗嚟一陣, 不過都不大影響, 我都係做吓自己嘢, prepare9月份餐單, 咁就做咗一個下午, 原來都唔易plan! 做到放工又閃人, 先去買餸然後去小童群益會接番兩隻細路返屋企, 我返到去奶奶就走架啦, 咁我就睇住3個又要準備煮飯, 好在老公都好快返到, 咁我預備得咁上吓就沖埋涼先, 等程生程太嚟到都8點幾先開飯, 柏仲食咗少少就唔係好願食, 我地食完又吹吓水咁, 9點幾先搞掂哂D, 柏仲冇哂電啦, 我一抱佢就伏喺我肩膀, 於是開奶餵佢跟住即暈, 話知你地幾嘈照瞓, 佢真係有呢樣好! 玩到10點幾啦佢地真係要走, 仲要返去揍婷婷呢! 比笨元睇多陣電視瞓啦, 12點都瞓啦, 老公仲係要睇埋嗰套隋唐!
<子元到要坐最後, 左上角嗰個就係佢!>

沒有留言:

張貼留言