2014年8月25日 星期一

25/8/14


25/8/14   MON   HOT

又要返工啦, 柏仲都算正常時間起身啦, 搞掂佢就出門口返工啦, 朝早都係做自己嘢, 寫番哂日記同執吓相咁, 又要prepare子元開學D, 十九幾萬樣嘢去跟! Lunch買個麵食, 睇吓電視咁啦, 下午都係hea過吹吓水咁啦, tea有同事話食starbucks, 咁開公數冇所謂啦, 放工行返去借埋圖書買埋少少文具, 快手沖個涼睇住柏仲, 因為子元瞓咗, 瞓到開飯先肯起身, 柏仲就食完粥仲要食飯, 然後同daddy, 我就整埋笨元D返學嘢, 等佢沖完涼要佢著件校服影埋學生相先, 幾辛苦先影到一兩張好! 之後終於開到mytv睇番琴日套running man, K.O.埋柏仲就可以一齊睇啦, 睇哂都就嚟11點笨元先瞓呢! 我都眼瞓, hea11點幾就瞓啦, 瞓瞓吓柏仲喊醒, 老公好衰, 12點幾我地瞓入眼不久, 柏仲發夢喊醒, 我推醒咗佢話: "柏仲唔知喊咩呀!" 跟住佢係有起身噯佢, 但就話:"喊咪噯番佢囉!"悔氣嗰隻語氣, 我嗰吓真係有D火架, 平時朝早柏仲6點就係到嘈嗰時, 次次都係我去處理, 我推醒你一次就發我脾氣, 大家都想瞓架啦, 你易瞓番嘛, 噯一次唔得GE!

沒有留言:

張貼留言