2014年8月1日 星期五

1/8/14


1/8/14   FRI   HOT

今日要揍哂兩隻豬仔入去嫲嫲到, 因為今晚要燒街衣, 所以都早咗少少起身搞掂佢兩個, 柏仲都好早就嘈啦, 希望佢快D學識醒咗都可以自己喺床玩這回事啦! 佢地8點幾就出門口啦, 我唔洗咁早, 慢慢執埋嘢先走囉! 買埋早餐返公司, 都是hea , 找吓旅行的資料, 都係擔心澳門之旅啦, 始終未收到房紙嘛, 所以咩都唔book得住! 午飯後都係睇吓電視咁啦, 下午老細搖控處理佢月尾飛新加坡D嘢啦, 都半百啦, 做個決定都唔得, 咩都總監總監, 同細路仔咩都叫阿媽有咩分別, 幫佢做嘢真係好煩! 最後差不多放工先叫做定到落嚟! 放工時見個天黑哂, 唔理咁多帶埋把縮骨遮走人, 果然入到青衣後勁大雨, 行一小段路都濕哂, 返到去大家都在了, 奶奶仲煮緊豐富晚餐, 好在佢地發現就落雨前已燒好街衣, 咁食完飯就可以走了, 8點又要合唱團啦, 揍咗子元過去我地就做吓嘢, 過數呀買嘢呀咁, 去完759後發現開始行雷, 於是老公先帶柏仲返去, 我就去等子元放學再撘小巴回家, 沖好涼佢就睇電視, 柏仲都餓要食奶, 老公搞掂埋, 不過食咗奶又未願瞓, 加上我地又想搬咗個衣櫃入房先, 於是都冇比柏仲瞓住, 等我地搬好嘢先瞓, 子元就10點半要瞓啦, 唔好同我爭電視睇主君!

沒有留言:

張貼留言