2014年8月3日 星期日

3/8/14

3/8/14   SUN   HOT
今日主要都係做工程啦, 瞓到八點幾不得不起身, 隻豬仲已經嘈咗好耐, 餵咗奶就到我地出去食早餐, 之後老公去咗銀行, 我就揍住兩隻返屋企, 柏仲都係未肯瞓, 要等daddy返嚟噯佢, 佢瞓咗老公可以開工油房, 遇佢油足一日架啦, 我地冇咩做可以休息吓, 柏仲瞓到12點幾, 醒咗好不安咁原來要食奶, 比佢食咗奶同食咗3湯匙通粉, 就滿足哂啦! 2點左右過咗去室內運動場嗰邊, 因為全民運動日有活動, 咪去八吓囉, 原來係分咗八九個區域比人去玩, 儲夠4個印可以換禮物, 但唔係簡單攤位遊戲, 真係做運動嗰D, 於是子元玩咗親子game, 但我抱住柏仲唔玩得, 工作人員代我玩! 之後去咗打X-BOX, 柏仲開始扭眼瞓, 搞到我都冇得玩! 到排隊玩呼拉圈時, 有政府人員嚟, 於是上一組玩耐咗, 搞到我地都等咗好耐, 我又冇得玩, 因為柏仲噯極都瞓唔到, 要抱住嚟瞓, 但我冇帶揹帶只有車仔, 一放落車佢就喊, 煩死攰死! 終於玩完集埋個印就去跳繩, 排咗一輪唔對路, 再去問先知若唔係玩4點嗰輪, 係可以就咁走去跳幾吓, 又冇指示又冇講鬼知咩, 咁咪比笨元跳幾吓可以集埋個印走人囉! 去買埋魚蛋燒賣嗰D做午餐返去一齊食, 柏仲就食淨腸粉, 食到幾可愛呀! 之後老公繼續開工, 比柏仲飲埋5點支奶就打暈佢, 我同子元就係到諗吓點整房間個相架設計, 不過佢都係未識幫手, 等老公搞掂都七點幾, 出去大家樂食就算, 柏仲又係周圍引人玩啦, 撩撩吓隔離枱先知又係荔天同學仔, 咁又識到啦! 回家後清理隻臭屎仲, 等佢兩個瞓哂終於有得休息! 但就睇埋錢的化身先瞓, 咁又兩點!
<補番柏仲8月生日蛋糕>  
 <玩緊遊戲呢!>
 <呆等哥哥玩緊!>
 <難民營....>
 <老公的傑作!>


沒有留言:

張貼留言