2014年8月19日 星期二

19/8/14


19/8/14   TUE   RAIN

今日如常咁7點就比柏仲嘈醒啦, 7點幾先起身梳洗餵埋奶, 嫲嫲嚟到就出門口買早餐返工啦! 今日又係超hea, 主要都係上網吹水, 基本上都冇做過咩, 午飯後睇電視啦, 下午大老闆娘返咗嚟, 點都要找D嘢做吓, 好在我一向都留有一手貨攞出嚟做啫, 等佢走咗就繼續吹水, 吹到放工閃人, 去快圖美攞相啦, 竟然抽中獎, 有個Hello Kitty File同碟, 啱哂大包, 都係留比佢架啦! 極速行到去巴士站, 因為見山雨欲來咁, 果然去到巴士站已落大雨, 好在等咗一陣有車, 但由車站行返去時有瓦遮頭都要打傘, 漏哂水咁! 返到去捉埋笨元去沖涼, 同柏仲玩咗陣就食飯, 難得執好哂個枱底, 咪拉開少少張枱齊齊上枱食晚飯囉, 唔好分兩張咁煩! 食完嫲嫲搞掂埋D手尾就回家, 老公就同柏仲玩因為佢唔肯瞓, 我就教子元將曬咗同老師的合照寫少少嘢放入相簿等, 雖然我的設計一向都係麻麻架啦, 不過都係想送比老師咁解啫! 留番9月返去幫柏仲交表時比老師, 出吓力咁啦! 放番子元出去玩, 柏仲又比老公打暈咗啦, 整完我就包埋D, 今次到唔夠包書膠, 真係激死, 包幾次先包得完呢! 不過都10點啦要還番個房比笨元瞓覺, K.O.咗佢又要叫番醒柏仲起身食奶, 佢果然係食完就瞓番, 梗係啦唔多瞓晏覺, 8點幾就頂唔順囉! 之後睇埋主君大結局同big boy club就瞓啦!
<一早要搞我部電話, 就自拍吓啦!>
 

沒有留言:

張貼留言