2014年8月5日 星期二

5/8/14


5/8/14   TUE   HOT*

今日又係要揍子元柏仲入青衣, 朝早七點幾起身啦, 柏仲今日算係咁, 7點左右先開始叫, 笨元醒埋, 就話要抱柏仲落地下陪佢玩, 我可以hea7點半先起身, 上咗巴士後柏仲都不是太嘈, 原來又開始眼瞓, 未落車已瞓著咗, 子元好乖仔咁連袋都幫我攞埋, 交低佢兩個我都閃了, 買埋早餐返到去都係hea, 不過又唔多心安咁找找Amanda, FD話或者有人退房先攞到房, 要今晚先知, 但都係唔肯定的答案, 於是我都係決定自己BOOK! 上明星落咗order, 打去追吓有冇房, 11-12就冇但12-13之後都有, 不過都係要等佢打嚟先知喺點, 咁咪照等囉, 都冇咩可以做! 放工返到去全部都未返, 咁就摺咗柏仲D, 執咗游水D, 不久就收到明星打嚟, 原來暑假D房搶到貴哂, 悅榕庄要六千幾蚊, 連大倉都要三四千, 真係顛架, 冇法啦唯有唔去住囉, Amanda幫我問9月星期六日的房, 咁下星期就請日假去玩吓囉, 反正嫲嫲去覆診我地都要請假架啦! 夠鐘帶笨元去游水啦, 今日都游得好落力, 所以返到屋企都好餓, 老公叫外賣嘛, 又齊齊食咗好多飯, 真失敗! 10點笨元入房瞓覺, 柏仲一早七點幾就瞓咗, 原來佢喺嫲嫲到冇咩瞓, 所以一直都冇起身話食奶, 我都好攰, 連主君都唔知醒睇, 老公叫過我都唔醒! 12點先醒到, 咁就瞓咗兩個鐘, 同柏仲換片食奶, 食完佢又搵番個daddy噯噯瞓覺, 我地hea多陣都瞓啦!

沒有留言:

張貼留言